اتاق بازرگانی قم از 9 دی ماه به ساختمان جدید منتقل می شود

اتاق بازرگانی قم از 9 دی ماه به ساختمان جدید منتقل می شود

سپهر اقتصاد-در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم، انتقال خدمات بخش اداری اتاق به ساختمان جدید از 9 دی ماه 1402 به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، چهاردهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم با حضور اعضا و در سالن جلسات ساختمان جدید اتاق برگزار شد.
ابوالفضل رجبیان در چهاردهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم، با اشاره به تلاش اتاق بازرگانی خود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و حرفه‌ای‌تر به اعضاء گفت: در همین راستا افتتاح فاز نخست ساختمان جدید اتاق می‌تواند ظرفیت‌های خود را در این زمان ایجاد کند و اهدافی که به دنبال آن هستیم را محقق سازد.
وی تأکید کرد: اتاق بازرگانی قم با هدف ارائه خدمات حرفه‌ای به تولیدکنندگان مرکز کشور می‌کوشد تا با حمایت حداکثری اعضاء مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی را برطرف کند.
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دوره دهم برای تدوین راهبردهای اتاق نسل جدید مراحل پایانی خود را طی می‌کند، یادآور شد: راه‌اندازی ساختمان جدید، ما را در ابتدای پیاده‌سازی طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی اتاق قرار خواهد داد.
در ادامه این نشست برنامه زمان‌بندی افتتاحیه ساختمان جدید اتاق بازرگانی به تصویب رسید و مقرر شد کلیه خدمات بخش اداری اتاق بازرگانی از 9 دی ماه به ساختمان جدید منتقل شود.
فعالان اقتصادی می توانند از این تاریخ با مراجعه به ساختمان جدید اتاق به آدرس «کیلومتر 5 اتوبان قم تهران» از خدمات بخش اداری اتاق بازرگانی استفاده کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر