اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج قم

پنجمین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج با حضور ۳۲۲ نفر در قالب ۷۰ تیم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

سپهر اقتصاد-پنجمین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج با حضور ۳۲۲ نفر در قالب ۷۰ تیم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد حسن یزدی نژاد، مسئول برگزاری رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه این رویداد در سه بخش پویا نمایی، بازی‌های تلفن همراه، نرم افزار‌های تلفن همراه برگزار شد گفت: تیم‌های شرکت کننده در این رویداد در مدت ۴۸ ساعت از مرحله ایده محتوای نهایی را به تولید رساندند و از میان این تولیدات ۱۲ تیم برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تولیدات مربوط به آرمان فلسطین و نابودی رژیم صهیونسیتی است، افزود: موضوعات این رویداد در زمینه قرآن و عترت، جهاد خدمت، اقتدار ایرانی، سبک زندگی، ورزش و سلامت، اقوام ازرانی، امید آفرینی، الگوی سوم زن، فتح قدس، فرهنگ عمومی و عدالت اجتماعی، گردشگری و خدمات شهری است.

یزدی نژاد شرکت کنندگان این رویداد را دانش آموزان متوسطه و دانشجویان آقا و خانم عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این رویداد تیم سازی و کشف استعداد‌ها در زمینه تولید محتوی دیجیتال است.

مسئول برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوی بسیج، گفت: برگزیدگان رویداد استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند که بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر