ارائه تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های قم در ایام نیمه‌شعبان

سپهر اقتصاد-رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم اعلام کرد: ارائه تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های قم در ایام نیمه‌شعبان

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم، با اشاره به نزدیکی به ایام جشن نیمه‌شعبان ولادت با سعادت امام زمان(عج) گفت: در ایام نیمه‌شعبان هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم ۳۰ درصد تخفیف به زائران ارائه می‌کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، عماد محمودپور افزود: در ایام عید نوروز نیز تخت‌های اقامتی این استان آماده پذیرایی و استقبال از زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسافران است.
رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران گفت: امسال این نمایشگاه نسبت به سال‌های پیشین با توانایی بیش‌تری برگزار شد.
او با بیان این که استقبال و بازدید علاقه‌مندان از این نمایشگاه به ویژه در روز آخر، بسیار مطلوب و قابل توجه بود؛ گفت: اگر برگزاری این نمایشگاه به روزهای پنجشنبه و جمعه ختم شود، به طور حتم بازدیدکننده بیش‌تری خواهد داشت.
او با اشاره به ظرفیت‌های خوب این نمایشگاه اظهار کرد: در غرفه استان قم نیز شاهد حضور فعال انجمن‌ها و بخش‌های گوناگون گردشگری بودیم و بخش خصوصی نیز در این نمایشگاه ورود و بازخورد بالایی داشت.
رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم ابراز امیدواری کرد که سال‌های آتی شاهد افزایش مساحت غرفه قم در نمایشگاه باشیم و بخش‌های مختلف گردشگری استان نیز پویاتر حضور داشته باشند.
او با بیان این که جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم حدود ۷۰ عضو دارد، گفت: جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم در این نمایشگاه حضور داشت، استقبال و بازدیدها خوب بود و امیدوارم سال‌های آینده قوی‌تر حضور داشته باشیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر