از ابتدای سال جاری:رسیدگی به ۳۳۰ پرونده قاچاق کالا و ارز در قم

ممتهمی که در قالب بارِ کدو، انواع کالای قاچاق حمل می کرد به پرداخت 12 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۳۳۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز از دستگاه‌های کاشف به این اداره کل برای رسیدگی ارسال که مجموعاً به مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم در جمع خبرنگاران  گفت: پرونده قاچاق انواع لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از تفهیم اتهام و دریافت دفاعیات به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالای قاچاق به پرداخت ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ریاضی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور کاشان به قم از یک دستگاه خودروی کامیون این کالا‌ها را به ظن قاچاق کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات استان ارسال کردند.

از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۳۳۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز از دستگاه‌های کاشف به این اداره کل برای رسیدگی ارسال که مجموعاً به مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر