استاندار قم: مقابله با گران‌فروشی مطالبه مردم است

سپهر اقتصاد-استاندار قم در کارگروه تنظیم بازار، گفت: مقابله جدی و موثر با پدیده گران‌فروشی رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم با اشاره به اینکه مصوبات ستاد تنظیم بازار باید تحت هر شرایطی اجرایی شود، گفت: بخش مهمی از این مصوبات مربوط به مقابله با گران فروشی است و سازمان تعزیرات حکومتی با برخورد‌های عملیاتی باید مقابل گران فروشی ایستادگی کند.

استاندار قم برخورد با پدیده گران فروشی را مطالبه و خواست مردم عنوان و خاطر نشان کرد: قطعاً مردم از اقدامات جدی در راستای گران‌فروشی رضایت خواهند شد.

آقامیری با بیان اینکه در دفاع از منافع مردم، با هیچ شخص، مدیر و مجموعه‌ای تعارف نداریم، تصریح کرد: مدیری ارزشمند است که نگران مردم باشد و دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید مرغ مورد نیاز استان تامین و در میان کاسبان امین توزیع شود، مطرح کرد: این خرید باید توسط بخش دولتی انجام شده و بدون سود و بدون واسطه مستقیم به کاسبان تحویل داده شود.

آقامیری با بیان اینکه امنیت غذایی مردم را دست سوداگران نخواهیم داد یادآور شد: برای تنظیم بازار ابزار‌هایی داریم که باید از تمام آن‌‎ها استفاده کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه واحد‌هایی که پلمب می‌شوند نباید به راحتی بازگشایی شوند، مطرح کرد: واحد‌های متخلف باید بدانند که ما با جدیت وارد عرصه عملیاتی شده‌ایم.

آقامیری با بیان اینکه وضعیت عرضه گوجه در استان باید مدیریت شود، خاطرنشان کرد: باید به طور روزانه این محصول وارد استان شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه تنظیم بازار جهادی و پرزحمت است، تصریح کرد: باید بیش از پیش بر بازار کالا‌ها به ویژه شب یلدا و ایام پایانی سال نظارت‌ها کار ساز باشد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر