استقرار واحدهای صنعتی در قم بیش از توان اکولوژیک استان است


محمدحسین بازگیر در دیدار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: بدون تردید حفظ و حراست از محیط زیست، یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در توسعه پایدار و یک وظیفه همگانی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی با اشاره به اهمیت رعایت ضوابط و مولفه‌های زیست محیطی از سوی واحدهای صنعتی، بر ضرورت توانمندسازی واحدهای HSE در صنایع تاکید کرد و گفت: در این رابطه هرگونه آموزشی که نیاز باشد از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه اولین منفعت حفظ محیط زیست برای خود صنعتگران و کارگران واحد‌های صنعتی است، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم آثار مخرب بحران‌ها و معضلات زیست محیطی را از خود و خانواده خودمان دور کنیم و در صورت بروز آلودگی در جامعه، سلامت همه مردم و اطرافیان ما دچار آسیب خواهد شد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم با بیان اینکه در صورت غفلت و کم توجهی نسبت به بحران‌های زیست محیطی به نقطه‌ای برگشت ناپذیر خواهیم رسید، تصریح کرد: استقرار واحدهای صنعتی در استان قم بیش از توان اکولوژیک این خطه بوده و مسئولان امر باید برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع و خدمات پاک و سبز اقدام کنند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر