اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قم اعطا شد

سپهر اقتصاد-اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، با حضور استاندار قم ومعاون اقتصادی با حصور مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان قم اعطا شد.

شاهچراغی استاندار قم در مراسم اعطای اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات اهیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با اشاره حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران اظهار کرد: در این انتخابات تأکید بر اجرای دقیق قانون و مشارکت حداکثری فعالان اقتصادی استان بود که خوشبختانه مشارکت خوبی هم صورت گرفت.

وی افزود: حضور پیشگامان صنعت، معدن و تجارت استان در انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی که به عنوان بزرگترین پارلمان بخش خصوصی در کشور به شمار می‌آیدتأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، رشد تولید و افزایش اشتغالزایی در استان ایفا خواهد کرد.

استاندارخاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی از جایگاه ویژه در کشور برخوردار است و باید در این پارلمان افراد باتجربه و کارآزموده در کنار جوانان تحصیل کرده و موفق حضور داشته باشند تا بتوانند از منافع تولیدکنندگان و صادرکنندگان به خوبی دفاع و کمک حال مرتفع ساختن مشکلات و موانع موجود در بخش‌های مختلف اقتصادی استان باشند

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر