افتتاح ساختمان شهید فخری زاده در پارک علم و فن آوری قم

سپهر اقتصاد-ساختمان شهید فخری زاده در پارک علم و فن آوری قم با هدف استقرار و تعامل هر چه بیشتر شرکت‌های دانش بنیان استان هم با حضور معاون علمی رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این بنا، حمایت همه جانبه از فن آوران و شرکت‌های دانش بنیان از دغدغه و اولویت را از دغدغه‌های معاونت علمی و فن آوری رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم با بستر سازی و اطلاع رسانی دقیق و گسترده از تسهیلاتی که در اختیار شرکت‌های قرار می‌گیرد آنان را برای برداشت گام‌های موثر در زمینه رشد اقتصادی کشور همراهی کنیم.

 حجت الاسلام و المسلمین ذالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم با انتقاد از وضعیت کنونی پارک علم و فن آوری قم خواستار حمایت بیشتر از جوانان و شرکت‌های دانش بنیان قمی شد. 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین با حضور در شرکت نوآوران صدران، از فعالیت این واحد در حوزه فناوری و ایده‌های کسب و کار مجازی بازدید کرد. فعالان حوزه فن آوری این شرکت در حاشیه این بازدید مسائل و مشکلات و دغدغه‌های خود را برای ارتقا سطح فعالیت‌ها بیان کردند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر