افزایش ۲۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری قم در متمم بودجه سال ۱۴۰۲

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم، بودجه سال 1402 شهرداری قم را عددی بالغ‌بر 9 هزار و 800 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شاهد افزایش 5 درصدی در جاری و 20 درصدی در حوزه عمرانی هستیم.

به گزارش شهرنیوز، مجید اخوان در حاشیه یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، بودجه نهایی سال ۱۴۰۲ را نسبت به بودجه مصوب افزایشی توصیف کرد و اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ در بخش جاری و عمرانی افزایش قابل‌توجه‌ای دارد.

وی افزود: درمجموع در اصلاحیه بودجه ۱۶۹۰ میلیارد تومان نسبت به مصوبه پیشنهاد افزایش داشته‌ایم و در تفکیک ۱۲۲۰ میلیارد تومان مازاد سال گذشته است که منتقل‌شده و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز در درآمد افزایش دیده‌شده که درمجموع پیشنهاد شهرداری و شورا، ۱۶۹۰ میلیارد تومان افزایش بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم بودجه سال ۱۴۰۲ را عددی بالغ‌بر ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هزینه‌های جاری ۲۰۵۰ میلیارد تومان و هزینه‌های عمرانی ۷۷۵۰ میلیارد تومان است، که شاهد افزایش ۵ درصدی در جاری و ۲۰ درصدی در حوزه عمرانی هستیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر