الحاق و تفکیک ۱۲۶ هکتار از اراضی موقوفه آستان مقدس قم در شهر جعفریه

سپهر اقتصاد-در مراسمی با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و استاندار قم، طرح الحاق ۱۲۶ هکتار از اراضی موقوفه آستان مقدس بانوی کرامت به شهر جعفریه برای ساخت مسکن به امضاء رسید. 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح الحاق و تفکیک ۱۲۶ هکتار از اراضی موقوفه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در شهر جعفریه، با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت این آستان مقدس و سیدمحمد آقامیری استاندار قم به امضاء رسید.

معاون توسعه و بهره وری موقوفات آستان مقدس بانوی کرامت گفت: با توجه به نیاز شهر جعفریه به توسعه توافق شد که بخشی از زمین‌های موقوفه آستان مقدس بانوی کرامت که بایر است با حفظ مالکیت آستان مقدس به این شهر الحاق و تفکیک شود.

امیر حاجی زاده امینی افزود: در این طرح حدود ۲ هزار قطعه زمین با در نظر گرفتن ساخت واحد ویلایی پیش بینی شده و آستان مقدس قم با همکاری شهرداری جعفرآباد سعی نموده است که در طراحی شهری این اراضی، اصول شهرسازی اسلامی به طور کامل رعایت شود.

وی گفت: این طرح در مراحل ابتدایی قرار دارد و با مساعدت استاندار و سایر مسئولان استان قم، مراحل قانونی و اجرایی این طرح به سرعت انجام خواهد شد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر