انتخابات کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم برگزار شد

سپهر اقتصاد-انتخابات کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی قم ، حمید شعبانی عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی قم، هدف از تشکیل این کمیسیون را بررسی و بحث در مورد موضوعات مرتبط با آموزش و پژوهش در حوزه بازرگانی بیان نمود و گفت: از اعضای کمیسیون آموزش انتظار میرود با حضور فعال و مشارکت سازنده خود و بررسی مسائل و مشکلات موجود راهکارها و ایده‌های نوین را ارائه نمایند.
شعبانی افزود: امیدواریم کمیسیون آموزش بتواند بررسی‌ها در زمینه‌هایی از جمله توسعه برنامه‌های آموزشی، ارتقای کیفیت آموزش، اطمینان از توانمندی و مهارت‌های کارکنان، انتقال فناوری و ارتباطات در حوزه بازرگانی را با یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت تا حصول نتیجه لازم و اثر بخش پیگیری نمایند.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی قم، با درک عمیق از اهمیت آموزش و پژوهش در حوزه بازرگانی و توسعه اقتصادی، تلاش مستمری برای تقویت بخش آموزش خود خواهد داشت. تقویت بخش آموزش در اتاق بازرگانی قم به منظور توسعه کارآمدی و توانمندی کارکنان در واحد های تولیدی، افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات، ارتقاء سطح تخصص و توانایی اعضا و ترویج دانش و فناوری در حوزه بازرگانی انجام می‌شود.
او معتقد است ارزیابی دقیق اثربخشی برنامه‌های آموزشی میتواند به کارآمدی بیشتر آموزش‌ها و افزایش سطح تخصص کارکنان کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید اتاق بازرگانی قم با تمرکز بر ترویج دانش و فناوری در حوزه بازرگانی، اعضا را در جریان آخرین تحولات و روند‌های صنعتی و بازاریابی قرار می‌دهد. با انجام این اقدامات، اتاق بازرگانی قم به عنوان یک سازمان حرفه‌ای، تقویت بخش آموزش را در دستور کار دارد و تلاش می‌کند که اعضا و کارکنان خود با دستیابی به دانش و مهارت‌های لازم، در امور بازرگانی به بهره‌وری بیشتری دست یابند و در توسعه اقتصادی استان و کشور نقش مؤثری ایفا کنند.
در پایان این جلسه انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و پژوهش برگزار شد و علی مسبح با کسب اکثریت آراء در مقام ریاست انتخاب گردید.
همچنین آقایان علی عامری و مهدی مرادی نیز با کسب اکثریت آراء به عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون منصوب گردیدند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر