انهدام باند سارقان خودروی پراید در قم

.

سپهر اقتصاد- رییس پلیس آگاهی قم از انهدام باند ۳ نفره سارقان خودروهای پراید و کشف ۴ فقره سرقت در سطح این استان خبر داد.  


به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر عباسعلی پور گفت: در پی وقوع سرقت چندین دستگاه انواع خودروهای پراید مدل پایین در سطح استان قم باعث شد تا شناسایی و دستگیری سارقان و کشف خودروهای مسروقه، در دستور کار، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گیرد.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی هویت احدی از سارقان را شناسایی و با انجام تحقیقات صورت گرفته مشخص شد نامبرده با همدستی چند نفر سارق سابقه دار اقدام به سرقت خودروهای پراید مدل پایین در سطح شهر می‌کردند.

سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان محل اختفا متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی استان به محل مورد اعزام و ضمن دستگیری سارق موصوف دو نفر از همدستان دیگر در یک عملیات پلیسی دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پراید به همراه تعدادی مدارک خودرو نیز کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در بازجویی بعمل آمده متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود نهایتاً به سرقت ۴ دستگاه خودروی سواری پراید مدل پایین در سطح استان اعتراف کردند.

سرهنگ عباسعل پور بیان داشت: در ادامه ضمن شناسایی مالباختگان و تحویل خودروهای مسروقه به آنان، هر ۳ نفر متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر