شرکت ادمیلسون با حضور فعال خود در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی تهران نشان داد که میتوان بدون تولید در تجارت وکسب وکار موفق شد.
در شرکت های بدون کارخانه تولید شرکت ها از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی استفاده بهینه میکنند وبا ثبت برند وبازار یابی وفروش موفق به افزایش تولید وبهره بری واحدهای تولیدی کمک میکنند.
استراتژی تولید بدون کارخانه، در واقع تدوین و بهکارگیری سیستمی است که با آن بتوان نسبت به تولید محصولات متنوع برای تکمیل سبد محصولات با استفاده از ظرفیتهای بالقوه سایر واحدهای تولیدی و بدون ایجاد کارخانه اقدام کرد
در واقع تولید بدون کارخانه فرصتی مناسب برای رونق بخش خصوصی و رشد بنگاههای کوچک اقتصادی است. در این روش بدون نیاز به سرمایه گذاریهای عمده، با استفاده از امکانات و زیرساختهای موجود فعالیتهای تولیدی شکل میگیرد. بسیاری از محصولاتی که در خانه و یا تولیدی های کوچک در حال تولید هستند، در واقع با کمترین میزان سرمایه، تجهیزات و امکانات موجود کاری تولید محور انجام میدهند. بنابراین این بنگاهها با محدودیتهای سرمایه گذاریشان، تولیدی بدون کارخانه ایجاد کردهاند. برخی دیگر از تولید کنندگان نیز از ظرفیت سایر واحدهای تولیدی برای محصول خود استفاده می کنند. در این روش صاحبان برند و یا کسانی که مالکیت یک محصول را دارا هستند، سفارش ساخت آن کالا را به کارخانهای دیگر میدهند
نظرات