بازدید اعضای هیئت نمایندگان اتاق قم از شهرک‌ صنعتی سلفچگان

اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم از شهرک صنعتی سلفچگان بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی آن منطقه قرار گرفتند.

سپهر اقتصاد-اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم از شهرک صنعتی سلفچگان بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی آن منطقه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، اعضای هیئت نمایندگان اتاق قم در سفر یک روزه خود به شهرک صنعتی سلفچگان، این منطقه را محیطی بکر و با ظرفیت بالا برای تولیدکنندگان دانستند.
در این دیدار جواد کاظمی عضو هیئت رئیسه، حیدر شهناززاده دبیر کمیسیون‌ها، احمد وحیدی منش رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی و علی مسبح رئیس کمیسیون آموزش حضور داشتند.
هیئت نمایندگان اتاق قم که در سلسله بازدیدهای خود از شهرک‌های صنعتی به سلفچگان رفته بودند، افزایش طرح‌های تشویقی برای تولیدکنندگان کلان استان در جهت انتقال طرح‌های توسعه مجموعه‌های خود به این منطقه را یکی از راه‌های پیشرفت این منطقه برشمردند.
در ادامه، اعضای هیئت نمایندگان اتاق قم، آمادگی این اتاق را جهت برگزاری تورهای بازدیدی برای تولیدکنندگان اعلام کردند و نمایش این ظرفیت‌ها را به تمام واحدهای تولیدی استان لازم دانستند.
در این بازدید که با حضور در مجموعه‌ کارخانجات پوشش لوله و پردیس آذربایجان همراه بود، هیئت نمایندگان اتاق قم ضمن دعوت مدیران این دو مجموعه به نشست مشترک با کمیسیون صنعت اتاق، ایشان را به عضویت در اتاق بازرگانی نیز فراخواندند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر