بازدید دانش آموزان قمی رای اولی از ۲ واحد صنعتی

سپهر اقتصاد-۴۵ دانش آموز قمی رای اولی از ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید و یک کارخانه تولید نوشت افزار ایرانی را هم افتتاح کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۴۵ دانش آموز رای اولی از ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید و یک کارخانه تولید نوشت افزار ایرانی را هم افتتاح کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه این بازدید‌ها گفت: اردو‌های راهیان پیشرفت به منظور آشنایی دانش آموزان با دستآورد‌ها و پیشرفت واحد‌های صنعتی استان شکل گرفته و در قالب این اردو‌ها در سال جاری و تاکنون حدود هزار دانش آموز از واحد‌های صنعتی بازدید کرده اند.

ابدالی به درپیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: با هماهنگی بین آموزش و پرورش و صنایع استان رای اولی‌ها با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه نوآوری‌ها و توسعه واحد‌های صنعتی را از نزدیک مشاهده خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به فعالیت همه جانبه و شبانه روزی دشمنان در ناامید کردن نسل جوان خصوصا کمرنگ کردن حضور آنها در پای صندوق‌های رای، برپایی چنین اردو‌های نقش موثری در امید آفرینی در بین نسل جوان خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همچنین از افتتاح یک کارخانه تولید نوشت افزار ایرانی به دست نوجوانان رای اولی خبر داد و گفت: این واحد با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای ۱۸ نفر اشتغالزایی کرده است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر