با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت،امضا قرارداد سرمایه‌گذاری 30  هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم

سپهر اقتصاد-قرارداد سرمایه‌گذاری در بخش فاضلاب شهر قم با مشارکت بخش خصوصی به ارزش 30 هزار میلیارد ریال با حضور رئیس‌جمهور به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، آیین امضای قراردادهای سرمایه‌گذاری تکمیل و توسعه تأسیسات فاضلاب کشور با مشارکت بخش خصوصی با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در این آیین قرارداد واگذاری امتیاز استفاده از فاضلاب خام شهرک پردیسان، مسکن مهر و شهرک دانشگاهی به امضا مهندس مهدی نظرزاده سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان قم و شرکت سرمایه‌گذار رسید.

مهندس نظرزاده رقم این قرارداد را 30 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و احداث 15 کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و احداث 40 کیلومتر خط انتقال و یک باب تصفیه‌خانه فاضلاب در بخش جنوبی شهر قم را از جمله بخش‌های این قرارداد برشمرد که توسط سرمایه‌گذار انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه سرمایه‌گذار، فاضلاب خام را پس از تصفیه به صورت پساب به سمت محور سلفچگان و نیزار منتقل می‌کند، خاطرنشان کرد: استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه طرح‌های فاضلاب به ویژه خط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان، آزادسازی منابع آب شرب در اختیار صنعت و جایگزینی آن با پساب و ایجاد ظرفیت اشتغال پایدار از جمله ثمرات اجرای این قرارداد است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر