با هدف انتخاب اعضای هیات رئیسه نخستین جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی برگزار شد

نخستین جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان قم با حضور نایب رئیس اتاق و فعالان صنعتی استان برگزار شده و رئیس و اعضای هیات رئیسه آن انتخاب شدند.

سپهر اقتصاد-نخستین جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان قم با حضور نایب رئیس اتاق و فعالان صنعتی استان برگزار شده و رئیس و اعضای هیات رئیسه آن انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نخستین جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم با حضور محمد نوپوش نایب رئیس اتاق بازرگانی و فعالان بخش صنعت استان برگزار شد.

در این جلسه ضمن معارفه اعضای حاضر، انتخابات اعضای هیات رئیسه کمیسیون صنعت نیز برگزار و رئیس، نایب رئیس اول و دوم و دبیر کمیسیون مشخص شدند.

نوپوش نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در این جلسه با تاکید بر اهمیت کمیسیون صنعت اظهار کرد: کمیسیون صنعت جزو مهم ترین کمیسیون های اتاق است و باید فعال و پویا، تمام صنعت گران استان را گرد هم آورده و ضمن شناسایی مشکلات و مسائل مبتلابه تولید و صنعت، در راستای حل مشکلات راهکار ارائه کند.

محسن اسحاقی رئیس جدید کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم هم در این جلسه گفت: در راستای توسعه صنعت و افزایش رقابت‌پذیری در اقتصاد استان، احصاء مشکلات و موانع موجود امری بسیار حیاتی است و به‌منظور بهبود وضعیت صنعت و پیشبرد اهداف توسعه‌ای، اتخاذ راهکارهای مناسب جهت حل این مشکلات اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در این کمیسیون هدف گذاری و برنامه‌ریزی بلند مدت برای احصاء و پیگیری حل مشکلات صورت گرفته است افزود: مسائل و مشکلات در جلسات مدون به صورت موردی بررسی شده و قطعاً با اجرای موثر و هماهنگ این راهکارها، انتظار می‌رود که وضعیت صنعت استان بهبود یابد و توان رقابتی تولید محصولات با کیفیت در سطح جهانی تقویت شود.

در این جلسه، محسن اسحاقی به عنوان رئیس و آقایان شهناززاده و حمزه وارثی به عنوان نواب رئیس کمیسیون صنعت انتخاب شدند.
انتهای پیام/

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر