با کسانی که در سفره مردم اخلال ایجاد می‌کنند، مماشات نخواهیم کرد

سپهر اقتصاد-استاندار قم با بیان اینکه به طور جدی با مدیریت جهادی، قیمت‌ها را در استان کنترل خواهیم کرد، گفت: با کسانی که در سفره مردم و اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کنند مماشات نخواهیم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، دکتر سیدمحمد آقامیری در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم اظهار داشت: متاسفانه افراد سودجو براساس عادت هر فصل روی یک محصول سرمایه‌گذاری کرده و با استفاده از راه‌های مختلف نسبت به مسئله ورود می‌کند و این اقدام باعث افزایش قیمت آن محصول می‌شود.

استاندار قم گفت: واقعیت این است که متاسفانه نظارت درستی در حوزه اصناف در کل کشور وجود ندارد لذا باید روند بازرسی سازمان تعزیرات از فروشگاه‌های مواد غذایی و میوه در سطح استان مستمر و جدی باشد.

استاندار قم عنوان کرد: کسانی که در سفره مردم خلل ایجاد می‌کنند و قدرت خرید آن‌ها را کاهش می‌دهند، هیچ تعارفی با آن‌ها نداریم و باید شدیدترین برخورد را داشته باشیم. سازمان تعزیرات طوری باید جریمه کند که بازدارنده باشد.

وی افزود: با همکاری دستگاه های متولی از فردا تعداد اکیپ‌های نظارتی باید افزایش داشته باشد و به صورت ۲۴ ساعته در سطح استان قیمت‌ها را بازرسی کنند.

استاندار قم تاکید کرد: در راستای منافع مردم و حفظ سفره آن‌ها نه با متخلف تعارف داریم و نه با مدیرکل دستگاه مربوطه؛ ما در قبال وظیفه‌ای که داریم مسئول هستیم. مردم نباید معطل ما باشند.

آقامیری عنوان کرد: مردم قم باید مطلع شوند که با مدیریت جهادی قیمت‌ها را کنترل خواهیم کرد؛ در حوزه کالاهای تنظیم بازار با هیچ متخلفی مماشات نکرده و جهاد مدیریت قیمت کالاها در استان قم حاکم خواهد شد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر