بررسی تخصصی مشکلات صنایع در دستور کار اتاق بازرگانی قم است

سپهر اقتصاد- رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم گفت: برای بررسی دقیق و نتیجه گیری موضوعات مرتبط با صنعت نیازمند تخصص گرایی و نگاه ویژه و خاص به بخش‌های مختلف صنعت هستیم تا بتوانیم به نحوی مطلوب مشکلات صنایع را پیگیری و مرتفع سازیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محسن اسحاقی در جلسه کمیته صنایع غذایی کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم با بیان اینکه ارتباط بیشتر مجموعه اتاق بازرگانی و انجمن‌های تخصصی استان راهکاری برای شناسایی و رفع مشکلات موجود در صنایع خواهد بود. اظهار کرد: برخی از مشکلات صنایع غذایی در حوزه مباحث مالیاتی، تامین اجتماعی، غذا و دارو و استاندارد، است و برای حل این مشکلات نیازمند جدیت مسئولان استان در گره گشایی مشکلات هستیم.
وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندکان صنایع غذایی استان از جمله تولیدکنندگان به نام و موفق کشور هستند گفت: نگاه مدیران در حل مسائل مبتلابه تولید در واحدهای صنایع غذایی باید تخصصی باشد و از نظر مشاوران خبره در این زمینه استفاده کنند.
رئیس کمیسیون صنعت اتاق قم خاطرنشان کرد: توجه به مباحث حقوقی در صنعت مهمترین خلاء موجود در میان صنعتگران است و مدیران در خصوص قراردادها‌، دفاتر و ثبت اسناد از مشاوران حقوقی متخصص اتاق بازرگانی در حوزه صنایع غذایی بهرمند شوند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر