برگزاری چهارمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره‌وری استان قم

سپهر اقتصاد-چهارمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان قم به ریاست حسن نادری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، در این جلسه حسن نادری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در خصوص روند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که دفترچه آزمون آنها توسط جهاد دانشگاهی کشور منتشر شده توضیح داد: در این مرحله تعداد ۵۳ پست سازمانی به ادارات امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و صنعت، معدن و تجارت استان اختصاص داده شده است.

در ادامه این جلسه جواد شاکر آرانی رئیس سازمان مـدیریت وبـرنامه‌ریزی استـان و دبیـر جلسـه بیان کرد: رفع چالش‌های موجود در خصوص مدیریت منابع آب، کنترل گرد وغبار و موضوع گردشگری استان قم از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی و همچنین دستگاه‌های اجرایی همکار باید مورد توجه قرارگیرد.

آفتابی درادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران بهره‌ور توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران که در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود گفت:‌ حضور دستگاه‌های اجرایی قم در این نمایشگاه موجب انعکاس عملکرد خود در حوزه بهره‌وری استان به مردم خواهد شد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر