بهترین مکان برای نمایش توانمندی و قدرت صنعت، حوزه ورزش است

سپهر اقتصاد-نماینده عالی دولت در استان با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در ورزش گفت: حمایت از ورزش و هزینه در این حوزه جزو مسئولیت‌های اجتماعی بخش‌‎های خصوصی می‌شود و آن‌ها حتما باید در این حوزه ورود کنند. یقین داریم بهترین مکان برای نمایش توانمندی و قدرت صنعت، حوزه ورزش است.

استاندار قم با اشاره به مشکلات تیم‌های ورزشی این استان حاضر در لیگ‌های کشوری گفت:نسبت به مشکلات تیم‌ها آگاه هستیم و گزارشهایی هم برای بنده ارسال شده‌است؛ ما تیم‌‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که دراین لیگ‌ها حاضر هستند که باید از آنها حمایت کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، دکتر سید محمد آقامیری در جلسه رسیدگی به مشکلات تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی قم حاضر در لیگ‌های کشوری درسالن جلسات امام جواد(ع) اظهار داشت: باتوجه به اهمیت ترویج ورزش همگانی و قهرمانی و ظرفیت استان در این حوزه؛ رسیدگی به مشکلات این تیم‌ها در دستور کار مدیریت استان قرار گرفته است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد وررزشکاران و تیم‌های قمی در مسابقات آسیایی و جهانی اظهار کرد: ورزشکاران و تیم‌های ما سال گذشته در آوردگاه‌های مختلف ملی، آسیایی و جهانی خوش درخشیده و برای ایران اسلامی به ویژه استان قم افتخارآفرینی کردند.

استاندار قم گفت: معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم ماموریت دارد تا مشکلات تیم‌های ورزشی را احصا کرده و ما نیز در تلاش خواهیم بود به دغدغه‌های آنها رسیدگی نموده تا ورزشکاران ما بهترین عملکرد را در آوردگاه‌های ورزشی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در ورزش گفت: حمایت از ورزش و هزینه در این حوزه جزو مسئولیت‌های اجتماعی بخش‌‎های خصوصی می‌شود و آن‌ها حتما باید در این حوزه ورود کنند. یقین داریم بهترین مکان برای نمایش توانمندی و قدرت صنعت، حوزه ورزش است.

استاندار قم گفت:‌صنعت‌گران ما می‌بایست از تیم‌ها و ورزشکاران قمی حمایت کنند؛ در این صورت ما نیز می‌توانیم کمک بیشتری به آن سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

وی اظهار داشت: استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد که نباید از آن غافل ماند؛ موضوعی که مورد تاکید بنده قرار گرفته این است ورزش همگانی و قهرمانی باید در کنار هم دیده شود؛ ورزش همگانی مقدمه‌ای برای رسیدن به ورزش قهرمانی است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر