بهره‌برداری از رمپ A تقاطع آیت‌الله حکیم در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم

سپهر اقتصاد-مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: رمپ A تقاطع آیت‌الله حکیم به سمت بلوار شهیدان شاهرودی به بهره‌برداری رسید.

علیرضا رشیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فراوانی نوع پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۲ مورد پل، تقاطع و تونل با اعتباری بالغ‌بر ۹۰۰ میلیارد تومان احداث‌شده است.  

وی پروژه تقاطع غیرهمسطح صدوقی و فردوسی را مورد توجه قرار داد و افزود: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صدوقی و فردوسی با اعتباری برابر با ۱۰۵ میلیارد، بیش از ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از تکمیل یکی از مسیرهای دسترسی تقاطع آیت‌الله حکیم خبر داد و خاطرنشان کرد: رمپA تقاطع آیت‌الله حکیم به سمت بلوار شهیدان شاهرودی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تکمیل‌شده و به بهره‌برداری رسید.

رشیدی‌نژاد با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی، تأکید کرد: تاکنون ۱۲ پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی، ۱۳ پروژه فضای سبز، پنج پروژه در حوزه خدماتی، شش پروژه در خصوص هدایت آب‌های سطحی، احداث ۳ پارکینگ و ۱۵ ساختمان، اجرای ۳۴ پروژه بهسازی در حوزه زیرساخت و تأسیسات برقی و مکانیکی در سال جاری اجرایی شده است.  

وی اضافه کرد: ادامه تونل غدیر تا ابتدای بلوار شهیدین با اعتباری بالغ‌بر ۹۳۰ میلیارد ریال در مرحله افتتاح است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر