بیش از ۱۲۰۰ متقاضی دیگر به شهرک پرنیان قم متصل شدند


سپهر اقتصاد-سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در مرحله دوم قرعه کشی اتصال متقاضیان مسکن به پروژه پرنیان، یک هزار و ۲۳۲ نفر به قید قرعه انتخاب شده و وضعیت پروفایل شان به افتتاح حساب تغییر می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهران اسدی اظهار کرد: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتر پردیسان محدوده امامزاده عبدالله قرار دارد که در آن دو شهرک مجزا احداث می شود.

وی افزود: در فاز اول با ۵۵۵ هکتار مساحت،  ۷۵۰۰ متقاضی در دو شهرک به ترتیب ۱۷۵ و ۳۵۰ هکتاری تخصیص پروژه خواهند شد که در مرحله اول قرعه کشی ۱۱۳۵ متقاضی نهضت ملی و ۱۵۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت به شهرک اول پروژه متصل شدند.

اسدی در خصوص مرحله دوم قرعه کشی توضیح داد: به تازگی قرعه کشی بخشی از شهرک دوم انجام شده و مراحل افتتاح حساب و سپس تخصیص پروژه برای ۱۲۳۲ متقاضی نهضت ملی در پروفایل آنان در دست انجام است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت مناسب اراضی این شهرک و توسعه آتی آن، پاسخگوی نیاز شهر قم و متقاضیان ثبت نام کرده خواهد بود.

به گفته معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم، قطعات این شهرک به صورت اراضی ۲۰۰ متر مربعی برای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و اراضی ۳۰۰ مترمربعی برای متقاضیان نهضت در نظر گرفته شده است.

اسدی با اشاره به تنوع در شکل ساخت توضیح داد: متقاضیان نهضت ملی مسکن می توانند در قالب دریافت زمین انفرادی، خود اقدام به ساخت و ساز کنند.

وی در پایان گفت: برای متقاضیانی که درخواست دریافت زمین انفرادی داشته اند طی چند ماه آتی مراحل دریافت مدارک و برگه واگذاری زمین انجام خواهد شد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر