تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای راه اندازی خطوط جدید تولید شرکت نورد لوله نیزار قم

سپهر اقتصاد-خطوط جدید تولید شرکت نورد لوله نیزار قم با تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی از سوی بانک صنعت و معدن به زودی راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،تامین سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی خطوط جدید تولید لوله برای شبکه‌های انتقال آب و گاز از مهمترین دغدغه‌های این مجموعه صنعتی بود که مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران را به این مجموعه کشاند تا به صورت میدانی ظرفیت‌های این واحد صنعتی را ارزیابی و برای تامین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی این خطوط دستور لازم را صادر کند.
 علی خورسندیان در این بازدید با اشاره به اینکه این مجموعه دارای توانمندی بالایی است که می‌تواند بخش زیادی از نیاز کشور به انواع لوله‌ها را تامین کندوعده داد که تسهیلات مورد نیاز را برای راه اندازی این خط پرداخت خواهدکرد.
  در این گروه صنعتی همچنین ماهانه ۶۰ هزار متر مربع لوله به وسیله مواد عایق زاپوشش داده می‌شود تا با ارتقاء مقاومت و ایمنی در خطوط انتقال آب و گاز مورد استفاده قرار گیرد.
  در این واحد صنعتی یکصد و بیست نفر به صورت مستقیم مشغول کار هستند که با راه اندازی خط جدید تولید لوله‌های اسپیرال این رقم به ۳ برابر افزایش خواهد یافت.
 با راه اندازی خط جدید تولید لوله این واحد قادر خواهد بود بیش از ۱۵ درصد از نیاز کشور را تامین کند.شرکت نورد لوله نیزار قم یکی از پنج شرکت بزرگ اجرای پوشش‌های لوله‌ای کشور به شمار می‌رود که درصداست تا خط تولید انواع لوله از سایز‌های پنج تا ۱۲۰ اینچ راتولید کند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر