تابلوهای مجتمع‌های بین‌راهی آزادراه قم – تهران اصلاح و سامان‌دهی شدند

سپهراقتصاد-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: در ادامه اجرای طرح اصلاح و سامان‌دهی تابلوهای مجتمع‌های بین‌راهی، تابلوهای آزادراه قم – تهران اصلاح و سامان‌دهی شدند و تابلوهایی که فاقد علامت سرویس ‌بهداشتی بودن، برچسب علامت سرویس ‌بهداشتی روی آنان زده شد.


به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: در آزادراه قم – تهران (آزادراه خلیج‌فارس) مجتمع‌های بین‌راهی خوبی، به همراه امکانات رفاهی مناسب از جمله سرویس ‌بهداشتی برای مسافران داریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: تابلوهای برخی از این مجتمع‌ها، با وجود داشتن سرویس ‌بهداشتی مناسب، فاقد علامت سرویس ‌بهداشتی بودن که این تابلوها اصلاح و سامان‌دهی شدند و با استفاده از برچسب، علامت سرویس ‌بهداشتی به تابلوی این مراکز افزوده شد. 

او با بیان این که سامان‌دهی تابلوهای بین‌راهی و مجتمع‌های گردشگری از ابتدای آذرماه امسال در این استان آغاز شده است، گفت: اصلاح و سامان‌دهی تابلوهای مجتمع‌های گردشگری و بین‌راهی استان قم، به منظور اطلاع‌رسانی به مسافران در زمینه ارائه خدمات گوناگون رفاهی این مراکز از جمله درباره وجود سرویس‌های بهداشتی در حال انجام است. 

ارجمندی ادامه داد: در این زمینه علاوه بر نصب تابلوهای ایستاده، با استفاده از برچسب، علامت سرویس بهداشتی به تابلوهای مجتمع‌های بین‌راهی که فاقد این علامت هستند، با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم اضافه شده است تا در این زمینه نیز به گردشگران و مسافران اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

او اضافه کرد: در مسیرهای مواصلاتی و در محدوده‌های شهری، استان قم سرویس‌های بهداشتی مناسبی برای استفاده زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و نیز مسافران و گردشگران عبوری از این استان وجود دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم ابراز امیدواری کرد که با اصلاح و سامان‌دهی تابلوهای مجتمع‌ها و بوستان‌های بین‌راهی در مسیر مسافران، در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد و گردشگران بتوانند از خدمات رفاهی این مراکز به خوبی استفاده کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر