تاکید بر ارتباط اتاق بازرگانی با مراکز دانشگاهی

سپهر اقتصاد-در جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم ، اعضای هیئت رئیسه، اهداف کلان کمیسیون آموزش و پژوهش را بررسی و در خصوص موضوعات مورد اهتمام در تقویت زیرساخت های این کمیسیون بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی قم، جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش در محل سالن جلسات، به ریاست علی مسبح روز یکشنبه مورخ ٢٨ خرداد ماه برگزار شد.
رئیس کمیسیون آموزش در این نشست به ضرورت برگزاری آموزش‌های متنوع در این اتاق تأکید کرد. او اعلام نمود آموزش‌های هفتگی و ماهانه با حضور اساتید متخصص در این حوزه به کارفرمایان و علاقه‏‌مندان به حوزه کارآفرینی ارائه می‌شود.
علی مسبح، رئیس کمیسیون آموزش اظهار داشت: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی و در جهت ارتقای بهره وری و کیفیت آموزش در سطح استان باید برقراری ارتباط آموزشی مراکز دانشگاهی و صنعتی را یکی از اهداف کلان این کمیسیون برشمرد و در راستای ایجاد ، استمرار و پایداری این روابط بیش از پیش تلاش نمود. همچنین، ارائه آموزش های منجر به بهبود فضای کسب و کار شرکت ها را به عنوان اهداف کلان معرفی نمودند که انجام آن در نهایت موجب ارتقای بهره وری کسب و کارها و ایجاد فضای تعاملی و حضور اعضا در اتاق خودشان را به ارمغان خواهد آورد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اقدامات پیرامون 2 مورد هدف کلان فوق، فضای برقراری ارتباط دانشگاه ها و صنعت در جهت تقویت تعامل و همکاری بین صنعت و دانشگاه‌ها نیز هموار و باعث پیشرفت و رشد صنعت در استان قم خواهد شد.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر