تاکید بر افزایش همکاری های قم و کربلا با محوریت خدمت به زائرین

سپهر اقتصاد-استاندار قم در آخرین روز سفر خود و هیئت همراه اقتصادی به عراق ضمن دیدار و گفتگو با استاندار کربلا از کارگاه پروژه ساخت حسینیه قمی ها در کربلا بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در دیدار با «نصیف جاسم الخطابی» استاندار کربلا ضمن دعوت از وی برای حضور در ام القرای جهان اسلام و زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بر لزوم افزایش همکاری دو استان برای خدمت رسانی به زوار اهل بیت (ع) تاکید کرد.

استاندار کربلا نیز در این دیدار خاطرنشان کرد که پیوند و همکاری بیشتر میان شهرهای قم و کربلا در خدمت رسانی به زائرین هر دو کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

پس از این دیدار سید محمد تقی شاهچراغی از کارگاه ساخت حسینیه قمی ها در کربلا بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

استاندار قم در این بازدید تمرکز ویژه برای خدمات دهی به اقشار کم درآمد و زیارت ارزان برای سفر به عتبات عالیات را ضروری و لازم دانست.

گفتنی است در سفر سه روزه استاندار قم و هیئت اقتصادی همراه افزایش تعاملات اقتصادی و تجاری و همچنین هماهنگی بیشتر برای خدمت رسانی به زوار مراسم اربعین حسینی با مقامات عراقی بررسی شد

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر