تایید ۷.۰۰۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در قم 

سپهر اقتصاد-سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در استان قم ۱۳ هزار متقاضی طرح حمایت از خانواده و جمعیت جمعیت ثبت نام کرده اند که تاکنون افزون بر هفت هزار نفر از آنان تایید شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، سید حسن اسحاق اظهار کرد: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مشمول سه گروه، سه فرزند و بیشتر که فرزند آخر ۲۴ مهر ۱۴۰۰ متولد شده باشد، یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال که فرزند بزرگ متولد سال ۸۲ به بعد باشد و در نهایت گروه سوم افراد دارای سه قلو و بیشتر از تاریخ مهر ۱۴۰۰ به بعد می شود.

وی افزود: برای این سه گروه امتیازات و تمهیداتی توسط قانون گذار اندیشه شده است که در استان قم نیز مطابق با قانون به این سه گروه در صورت تایید در سامانه، حداکثر ۲۰۰ متر زمین اهدا و قرارداد واگذاری اعطا می شود.

اسحاق در خصوص جزییات ثبت نامی های استان توضیح داد: بیش از هفت هزار متقاضی در استان قم تایید شده اند که از این تعداد پنج هزار نفر برای تشکیل پرونده و ادامه روند تکمیل پرونده به دفاتر پیشخوان معرفی شده اند، از مجموع این تعداد چهار هزار قطعه زمین تخصیص داده شده اند.

وی اعلام کرد: از مجموع افراد تایید شده تاکنون ۲۵۰۰ نفر به دفاتر اسناد رسمی استان معرفی شده اند و بالغ بر هزار متقاضی قرارداد واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت را دریافت کرده اند.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: کارسازی و برنامه ریزی برای اعطای قرارداد واگذاری زمین به سایر متقاضیان حائز شرایط این طرح در دست اقدام است و به مرور به سایرین برای اقدامات لازم، ارسال پیامک یا اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر