راه اندازی پست ۲۳۰ کیلو ولت سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم 

راه اندازی پست ۲۳۰ کیلو ولت سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم 

سپهر اقتصاد-استاندار قم از راه اندازی پست ۲۳۰ کیلوولت سیار با هدف رفع مشکل کمبود برق واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه با اشاره به اینکه بر اساس توافق انجام شده با وزارت نیرو قرار شده تا پست برق ۲۳۰ کیلو ولت سیار در شهرک صنعتی شکوهیه راه اندازی شود افزود: واحد‌های تولیدی این شهرک صنعتی برای اجرای طرح‌های توسعه، نیازمند زیر ساخت‌ها به خصوص در زمینه تامین برق هستند که با ایجاد این پست سیار مشکل راه اندازی طرح‌های توسعه‌ای واحد‌های صنعتی نیز رفع خواهد شد.

سید محمد تقی شاهچراغی افزود: با پیگیری‌های سازمان صمت و شرکت توزیع نیروی برق استان قرار است تا پایان سال، پست برق ۲۳۰ کیلو ولت سیار در این شهرک راه اندازی شود تا مشکل کمبود برق واحد‌های تولیدی کاهش یابد. 

استاندار همچنین در خصوص تامین سهمیه هزار و ۵۰۰ تنی ورق مورد نیاز کارخانه صنایع فلزی مستقر در شهرک شکوهیه گفت: سهمیه این واحد تولیدی از سوی شرکت فولاد مبارکه متوقف شده و قرار است کارگروهی تشکیل شود تا این موضوع پیگیری شود.

وی در خصوص قطع برق واحد‌های تولیدی هم گفت: در سالیان گذشته قطع برق، بی برنامه و به صورت ناگهانی اتفاق می‌افتاد، اما در دو سال گذشته سعی شده تا بر اساس جدول تنظیمی، قطع برق واحد‌های تولیدی اتفاق بیفتد تا روند تولید واحد‌ها قابل برنامه ریزی باشد و بر اساس جدول زمان بندی تکلیف واحد‌های صنعتی روشن شود.

استاندار تامین سرمایه ثابت و سرمایه درگردش برای راه اندازی طرح‌های توسعه‌ای واحد‌های تولیدی را یکی دیگر از نیازمندی‌های واحد‌های صنعتی استان عنوان کرد و افزود: با مساعدت نظام بانکی، مشکلی وجود نخواهد داشت و روند تامین مالی واحد‌های تولیدی در استان به صورت روانتر ادامه خواهد یافت و مشکل تامین مالی واحد‌ها قابل رسیدگی و حل شدن است.

راه اندازی پست ۲۳۰ کیلو ولت سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم 
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر