تداوم هم‌افزایی اتاق بازرگانی با نهاد‌های آموزشی استان

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم با بیان اینکه دانشگاه‌های استان باید برای حل مشکلات صنعت اقدام کنند گفت: تداوم هم‌افزایی اتاق بازرگانی با نهاد‌های آموزشی استان می تواند مشکل نداشتن مهارت های کافی را پوشش دهد.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم، نشست صمیمانه هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم با مسوولان دانشگاه پيام نور قم در اتاق بازرگانی برگزار شد و راهکارهای تعاملات متقابل مورد بررسی قرار گرفت.
علی مسبح رئیس کمیسیون اموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم در این جلسه ضمن ارائه عملکرد کمیسیون آموزش و پژوهش به مواردی همچون طرح بورسیه صنعتی دانشجویان اشاره کرد و افزود: این طرح در مسیر صحيح همکاری های دوجانبه است.
وی برگزاری دوره های آموزشی، تور ویزیت های صنعتی و بوت کمپ های آموزشی را برای همکاری متقابل مهم خواند و با اشاره به هم افزایی و تعامل در امر آموزش و پژوهش گفت: متأسفانه امروزه دانشجویان فقط به صورت تئوری و آکادمیک دانش را می‌آموزند در حالی که این روش برای ورود به بازار کار نه تنها کافی نیست بلکه افراد به علت نداشتن مهارت های کافی با چالش های متعددی روبرو خواهند شد.
پناهی مسئول ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور قم با تاکید بر اینکه فرصت های بسیاری برای همکاری وجود دارد که در سایه‌ پویایی و مدیریت درست منابع تحقق خواهد یافت گفت: امیدوار هستیم با همت اتاق بازرگانی قم و دانشگاه‌های استان برنامه ریزی‌های صورت گرفته در امر آموزش اجرایی شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر