تسهیلات رونق تولید با نگاه مساوی به همه واحد‌ها اعطا شود

سپهر اقتصاد-استاندارقم بر لزوم نگاه کاملا یکسان همه بخش‌ها به فعالان خرد و کلان اقتصادی استان در ارایه خدمات و تسهیلات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم گفت: ارائه تسهیلات و رفع موانع تولید باید با نگاه همه جانبه و یکسان صورت پذیرد. یعنی باید رصد شود که غیر از طرح‌هایی که در این کارگروه بررسی و مصوب می‌گردد چه میزان شرکت‌ها و موسسات و پروژه‌های همسان دیگری وجود دارد که باید از آن‌ها حمایت شود.

سید محمدآقامیری با بیان اینکه قم استانی خشک است و همه کارخانجات و صنایع و خدمات باید با محور قراردادن مساله کم آبی در قم فعالیت کنند گفت: صنایعی که قصد فعالیت در این استان را دارند، ابتدا باید فاز بندی مطالعات خود را بر اساس همین شاخصه تنظیم کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

وی افزود: در همین رابطه با توجه به شرایط کلی و به خصوص سال‌های اخیر باید زمینه فعالیت صنایع کم آب بر را در استان فراهم کنیم.

گفتنی است در این کارگروه که با حضور مدیران عالی بخش‌های مختلف استان در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، یازده طرح بررسی و تعیین تکلیف گردید.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر