تشکیل کارگروه مشترک اقتصادی در قم و سفارت ایران در روسیه

سپهر اقتصاد-استاندار قم گفت: برای افزایش سطح تعاملات اقتصادی، کارگروه مشترک اقتصادی در قم و سفارت ایران در روسیه برای تبادل اطلاعات برای حضور قوی در بازار این کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، وبینار بررسی ظرفیت‌های کشور روسیه برای حضور فعالان اقتصادی قم در این کشور با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم و کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه برگزار شد.

استاندار قم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان قم از جمله صنایع مختلف از جمله کفش، لبنیات، مواد صنعتی و... گفت: ترتیبات حضور هیئت اقتصادی قمی که با حضور فعالان بخش خصوصی و تجار برای حضور در روسیه همراه خواهد بود در آینده نزدیک انجام می‌شود.

آقامیری افزود: کارگروه مشترک اقتصادی در قم و سفارت ایران در روسیه برای تبادل اطلاعات برای حضور قوی در بازار این کشور ایجاد می‌شود.

کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه نیز با اشاره به ظرفیت‌های عالی روسیه برای حضور ایرانیان به خصوص فعالان اقتصادی قم در این کشور گفت: با هدف گذاری مناسبی که دولت سیزدهم در این زمینه مشخص کرده است، می‌توانیم با یک برنامه ریزی دقیق با تمرکز بیشتر روی مزیت‌های خود و نیاز‌های متعدد روسیه، زمینه رشد و تحول اقتصادی کشور را فراهم کنیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر