تعهد اشتغال استان قم در سال گذشته به صورت کامل محقق شد

سپهر اقتصاد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: تعهد ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان در سال گذشته به صورت کامل و حتی بیش از میزان مورد نظر، محقق شد.

وحید وزیری راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: بر اساس آماری که دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فعال قم در سامانه رصد اشتغال ثبت کردند، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در این استان ایجاد شد که این میزان بالاتر از رقم تعهد استان بوده‌است.

وی با اشاره به این که آمارهای اشتغالزایی ۳۴ دستگاه و نهاد در این خصوص مورد توجه قرار گرفته‌است، افزود: بسیاری از دستگاه‌های استان در این رابطه عملکرد خوبی داشتند و برخی نیز نیازمند تلاش بیشتری هستند، به هر حال ما بر اساس تعهد داده شده وضعیت تحقق اشتغالزایی در همه دستگاه‌های مسئول را بررسی و نتیجه آن را به استاندار محترم ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان براساس تکلیفی که برعهده دارند باید فرصت‌های اشتغال ایجاد شده در زیرمجموعه خود را به سرعت در سامانه رصد ثبت کنند، ادامه داد: به طور کلی قم در همه بخش‌ها از جمله صنعت ظرفیت‌های بسیار خوبی برای اشتغالزایی دارد که باید از این فرصت برای پویایی هرچه بیشتر اقتصاد آن و افزایش سطح تولید استفاده کرد.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر