تقویت تعامل با فعالان اقتصادی برای برقراری عدالت مالیاتی در استان

تقویت تعامل با فعالان اقتصادی برای برقراری عدالت مالیاتی در استان

سپهر اقتصاد-مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: در حوزه‌های مالیاتی هر کمکی بتوانیم با محوریت اتاق بازرگانی به عنوان بزرگترین پارلمان بخش خصوصی به فعالان اقتصادی انجام خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، حسین نیروبخش در نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی قم، با بیان اینکه در حوزه‌های مالیاتی هر کمکی که بتوانیم با محوریت اتاق بازرگانی به فعالان اقتصادی انجام خواهیم داد اظهار کرد: طبق آمار درآمدهای مالیاتی استان را در سال گذشته با عدد 3 هزار و 600 میلیارد تومان محقق ساخته ایم و این موفقیت در سایه تعامل و همکاری همه مؤدیان مالیاتی بوده است.

وی باتأکید بر اینکه سال گذشته بحث واردات کالا و خدمات در کشور افزایش پیدا کرد و بخش زیادی از این مالیات مرتبط با سهم گمرکات است گفت: واردات کمک شایانی به مجموعه سازمان های مالیاتی داشته است از طرفی در مورد بخشودگی جرائم کمک بسیار شایانی به صاحبان صنعت شد و تعیین تکلیف پرونده هایی که طی چند سال باقی مانده بود نیز از دیگر خدمات سازمان مالیاتی استان در سال‌های اخیر بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم ادامه داد: از سال گذشته کل محدوده شهرک صنعتی شکوهیه مشمول ماده 132 قرار گرفته و این موضوع برای منطقه اقتصادی سلفچگان نیز بوده است.

وی تاکید کرد: تمام همکاران من در سازمان امور مالیاتی موظف شده‌اند تا با تعامل بیشتر و با درخواست از مؤدی مالیاتی و تشکیل جلسه بخش عمده‌ای از این مالیات ها را با عدالت مالیاتی دریافت کنند. به طور کلی رویکرد ما تسهیلگری و تعامل هست و تا کنون در استان قم هیچ موضوعی در خصوص اعتراض یا ایجاد تنش نداشته‌ایم چراکه بخش عمده ای از مشکلات با همراهی فعالان اقتصادی و عموم مؤدیان حل و فصل شده است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر