تلاش اتاق بازرگانی برای تقویت شرکت های دانش بنیان و فناور استان

سپهر اقتصاد- رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم گفت: طبق آمارهای سازمان پارک علم و فناوری ظرفیت خوبی در استان قم در بخش شرکت های دانش بنیان ایجاد شده است که میتوانیم با ایجاد بسترهای همکاری مشترک با صنایع استان، خدمات لازم را به آنان ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، جلسه دوم کمیسیون فناوری و اطلاعات اتاق بازرگانی در محل سالن جلسات این اتاق تشکیل شد.
در این نشست علی ورزشکار ضمن اشاره به دعوت از شرکت های توانمند حوزه فناوری اطلاعات در جلسات بعدی کمیسیون، گفت: به دنبال برگزاری جلسات مشترک با کمیسیون های دهگانه اتاق بازرگانی برای بروزرسانی سامانه های منابع انسانی و تقویت استفاده از بستر های تبلیغاتی مدرن در بنگاه های اقتصادی هستیم تا بتوانیم طبق برنامه ریزی انجام شده توسط کمیسیون فناوری اطلاعات بخش زیادی از مشکلات داخلی صنایع را مرتفع سازیم.
وی همچنین با اشاره به لزوم فراگیری در نحوه ثبت نام متقاضیان کارت بازرگانی گفت: با توجه به درخواست اعضاء کمیسیون فناوری اطلاعات و با هماهنگی کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی در هفته آتی دوره ای به صورت رایگان در محل اتاق بازرگانی برای آشنایی بیشتر اعضاء با جزئیات روند ثبت نام کارت بازرگانی و عضویت برگزار خواهیم نمود.
ورزشکار با تاکید بر اینکه حضور در نمایشگاه های مرتبط با موضوع فناوری اطلاعات میتواند کمک شایانی به اعضاء در ارتقاء ارتباطات فرا استانی داشته باشد گفت: در آذر ماه سال جاری نمایشگاه الکامپ در حال برگزاری است که درخواست میشود اعضا برنامه مشخص خود را برای حضور در این نمایشگاه ارائه نمایند.
وی همچنین از پیگیری تعامل و همکاری شرکت‌های دانش بنیان با کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی برای تقویت صنایع فناور استان خبر داد و گفت: طبق آمارهای سازمان پارک علم و فناوری ظرفیت خوبی در استان قم در بخش شرکت های دانش بنیان ایجاد شده است که میتوانیم با ایجاد بسترهای همکاری مشترک با صنایع استان، خدمات لازم را به آنان ارائه دهیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر