تلاش اتاق بازرگانی برای رساندن صدای بخش خصوصی به قانون گذاران کشور

سپهر اقتصاد-رییس اتاق بازرگانی قم گفت: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در تلاش هستند تا صدای بخش خصوصی را به قانون گذاران برسانند تا از تصویب قوانینی که برای تولید مانع ایجاد می‌کند، جلوگیری شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، شانزدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم با حضور اعضا و در سالن جلسات این اتاق برگزار شد. محمد ایرانی رئیس اتاق قم ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کمیسیون‌های فعال اتاق افزود: به زودی با تشکیل کمیته‌ای متشکل از چند عضو هیئت نمایندگان و کارشناسان اقتصادی تدوین بودجه سال 1403 اتاق بازرگانی قم آغاز خواهد شد.

وی افزود: به دلیل نبود بودجه مشخص و کافی، تشکل‌‎ها و انجمن‌های اتاق بازرگانی، در گذشته فعالیت مثبتی نداشته‌اند که این مشکل در سال 1403 با پیش بینی بودجه مدون برطرف خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به لوایح در دستور کار مجلس از جمله افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده و تعطیلی روزهای پنجشنبه، افزود: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در تلاش هستند تا صدای بخش خصوصی را به قانون گذاران برسانند تا از تصویب قوانینی که برای تولید مانع ایجاد می‌کند، جلوگیری شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر