تولید روزانه ۱۰۰۰ تن آسفالت در مجتمع امیرکبیر قم

تولید روزانه ۱۰۰۰ تن آسفالت در مجتمع امیرکبیر قم


سپهر اقتصاد-سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم از تولید روزانه ۱۰۰۰ تن آسفالت در مجتمع امیرکبیر خبر داد و گفت: ظرفیت تولید آسفالت به میزان بیش از دو برابر این مقدار نیز وجود دارد.

به گزارش شهرنیوز، مسعود بخشی با اشاره به تولید روزانه هزار تن آسفالت در مجتمع امیرکبیر قم اظهار کرد: کارخانه آسفالت شهرداری قم یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌ها در سطح کشور است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت تولید روزانه دو هزار تن آسفالت در مجتمع امیرکبیر افزود: در حال حاضر نیازی که از سوی مناطق شهرداری قم برای تأمین آسفالت به ما اعلام می‌شود بیش از روزانه هزار تن آسفالت نیست.

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم به محدودیت‌های موجود در تأمین مواد اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: با این همه کارخانه تولید آسفالت شهرداری قم در تولید مستمر و باکیفیت آسفالت در سطح کشور کم‌نظیر عمل کرده است.

پیش از این، عباس حلوایی‌زاده معاون فنی عمرانی شهرداری قم از پیش‌بینی تولید و توزیع ۲۲۵ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۲ خبر داده بود. به گفته معاون فنی عمرانی شهرداری قم توزیع آسفالت در معابر شهر قم بر اساس خروجی سیستم مدیریت روسازی راه‌ها و اسکن دقیق مشکلات روسازی معابر انجام می‌شود.

ظرفیت ۲۰۰۰ تنی تولید آسفالت در مجتمع امیرکبیر قم در شرایطی است که کلان‌شهر تهران با تقریباً 60 برابر مساحت شبکه معابر، ظرفیت تولید آسفالت روزانه خود را اخیراً به هشت هزار تن رسانده است.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر