تولید پوشاک از جمله اولویت‌های اختصاص زمین در شهرک‌های صنعتی قم است

تولید پوشاک از جمله اولویت‌های اختصاص زمین در شهرک‌های صنعتی قم است

سپهر اقتصاد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به این که ظرفیت‌های فرهنگی استان را در توسعه صنعتی لحاظ می‌کنیم،‌ گفت: فعالیت در حوزه تولید پوشاک ایرانی و اسلامی از جمله اولویت‌های مهم برای اختصاص زمین در شهرک‌های صنعتی قم است.

روح الله ابراهیمی درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: قم به دلیل جایگاه مهمی که در جهان اسلام دارد از ظرفیت‌های فرهنگی ویژه‌ای برخوردار است و ما بر همین اساس به دنبال استفاده حداکثری از این موقعیت برای رونق فعالیت‌های صنعتی استان با رویکرد توسعه صنعت تولید پوشاک ایرانی اسلامی هستیم.

وی افزود: درحال حاضر نیز صنعت تولید پوشاک درقم فعالیت خوبی دارد، اما ما به دنبال آن هستیم که این صنعت از حالت تولید در خانه‌ها و کارگاه‌های کوچک به سمت تولید در کارخانه‌های بزرگ صنعتی که ظرفیت بیشتری برای عرضه محصول و پاسخگویی به نیاز بازار دارد، هدایت شود.

وی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی قم با دارا بودن زیرساخت‌های لازم این قابلیت را دارد که محل استقرار واحدهای بزرگ تولید کننده پوشاک به خصوص درحوزه تولید پوشاک ایرانی اسلامی باشد و ما از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در این حوزه، حمایت‌های لازم را به‌عمل خواهیم آورد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر