جریمه مالک خودرو قاچاق و مشاور املاک

سپهر اقتصاد- مالک خودروی لکسوس که غیرقانونی وارد کشور کرده بود علاوه بر ضبط خودرو به پرداخت 47 میلیارد ریال جزای نقدی نیز محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه خودروی تویوتا لکسوس به ارزش 47 میلیارد ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت اندازه ارزش آن به جزای نقدی محکوم شد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون عبور یک دستگاه خودروی سواری تویوتا لکسوس به ظن قاچاق را دریافت که پس از توقیف و تشکیل پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

تاوان سنگین برای دریافت وجه اضافه از مشتری

یک واحد صنفی مشاور املاک برای دریافت وجه اضافه از مشتری علاوه بر بازگرداندن آن، به پرداخت 10 برابر ارزش تخلف جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده تخلف یک واحد صنفی مشاور املاک پیرامون دریافت 300 میلیون ریال وجه اضافه از مشتری به عنوان کمیسیون در شعبه دوم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن مبلغ اضافه دریافتی به شاکی، متهم را به پرداخت سه میلیارد ریال جزای نقدی معادل 10 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

🔸 حسام گفت: بازرسان اتاق اصناف پس از دریافت شکایت از شاکی و حضور در واحد صنفی مورد نظر، گزارش تخلف این مشاور املاک را تشکیل دادند و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر