جریمه ۴۰۰ میلیونی فروشنده غیر مجاز ارز در قم 

سپهر اقتصاد-سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: فروشنده غیرمجاز ارز خارجی به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده فروشنده غیرمجاز ۱۰ هزار دلار امریکا در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

تقی حسام افزود: این شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی در هنگام گشت زنی در اطراف حرم مطهر کریمه اهل بیت به شخص فروشنده غیرمجاز ارز مشکوک شدند و در بازرسی از وی این ارز‌های به ظن قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

بر اساس قانون، ارز‌های کشف شده قاچاق به بانک ملی ایران شعبه مرکزی استان تحویل شد.

کشف بیش از 109 هزار نخ سیگار قاچاق در قم

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قم از تعیین جریمه بیش از پنج میلیارد ریالی برای یک قاچاقچی سیگار خبر داد و گفت: در این پرونده 109 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق کشف شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق 109 هزار و 800 نخ سیگار به ارزش چهار میلیارد ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سیگارها، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و 580  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی استان در بازرسی خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان این سیگارهای به ظن قاچاق را از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر