جلسه استانی هماهنگی شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در قم برگزار شد

جلسه استانی هماهنگی شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در قم برگزار شد

سپهر اقتصاد-پنجمین جلسه استانی هماهنگی شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته (تهران) با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم، رئیس گردشگری اتاق بازرگانی قم، رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و پذیرایی استان قم از بخش خصوصی در سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی در این جلسه، به ظرفیت بالقوه قم در زمینه توسعه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های استان برای پذیرایی هر چه بهتر از زائران و گردشگران اشاره کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته (تهران) را فرصتی مغتنم برای ارائه این ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه مذکور برشمرد.

حسین رضایی‌نسب مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم نیز صنعت گردشگری را اولویت توسعه استان قم عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه در تهران، فقط یک رویداد گردشگری نیست؛ بلکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه قم، باید با هم‌افزایی از این ظرفیت ملی و بین‌المللی بیش‌ترین بهره را کسب کنند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی وابسته در تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه امسال از ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

جسله کمیسیون نرخ‌گذاری واحدهای اقامتی استان قم (هتل‌ها، مهمانپذیرها و خانه‌های مسافر) نیز، ۱۶ آذرماه جاری با ارائه پیشنهادها و دلایل تفاوت و اختلاف نرخ نسبت به درجه و نوع واحدهای اقامتی برگزار شد.

در این جلسه، برای تعیین میزان نرخ‌نامه تعاریف سه‌گانه اتاق، سوییت و آپارتمان طبق ضوابط گردشگری مشخص شد، تا نرخ‌گذاری بر مبنای نرخ تورم، نوع واحد، درجه واحد و همچنین کیفیت خدمات گردشگری انجام شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر