جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی قم به ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید

ا

سپهر اقتصاد- مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر از مردم قم زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که حدود ۵۸.۵ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

سید علی موسوی مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر از این جمعیت، بیمه‌شده‌ها اصلی تامین اجتماعی قم را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: مجموع مستمری‌بگیران اصلی و تبعی زیرپوشش سازمان تامین‌اجتماعی نیز در استان قم ۱۱۵ هزار و ۴۸۲ نفر هستند.

وی از تدوین برنامه‌های عملیاتی، حرکت بر مدار برنامه‌ریزی، افزایش بیمه‌شده‌های جدید، نظارت مستمر و میدانی، پاسخگویی به مخاطبان، تکریم واقعی مردم، تقویت نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف احتمالی در فرایند خدمت‌رسانی و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در چهار حوزه کارفرمایان، بیمه‌شده‌ها، مستمری‌بگیران و همکاران به‌عنوان برنامه‌ها و سیاست‌های کاری در دوره مدیریتی جدید نام برد.

موسوی مدنی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در تلاش است بتواند خدمات را به سهولت و سرعت در اختیار جامعه هدف از جمله بیمه‌شده‌ها، کارفرمایان و بازنشستگان قرار دهد.

وی یادآور شد: یکی از دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی، الکترونیکی کردن پرونده‌های جامعه هدف است که با این کار ارائه خدمت به آن‌ها سرعت یافته و دسترسی به اطلاعات آن‌ها راحت‌تر شده است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر