حضور سفیر تایلند در حرم مطهر حضرت معصومه(س) قم

سفیر تایلند یادداشتی را نیز در دفتر موزه فاطمی به یادگار نگاشت و با دریافت هدایای فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفت.

سپهر اقتصاد-پیچیت بونسود سفیر جدید کشور تایلند در ایران، با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با شخصیت و جایگاه کریمه اهل بیت(ع) آشنا شد و از معماری ایرانی‌اسلامی حرم مطهر و آثار تاریخی موزه فاطمی دیدن کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، او ضمن دیدن معماری ایرانی‌اسلامی حرم مطهر بانوی کرامت(س) با ابعاد شخصیت حضرت معصومه(س) و جایگاه ایشان به‌ عنوان یک دختر از خاندان اهل ‌بیت(ع) در میان شیعیان آشنا شد.

همچنین بازدید از موزه فاطمی، از دیگر برنامه‌های این گردش حرم‌شناسی و حضرت معصومه‌شناسی بود که با روایتگری کارشناسان موزه فاطمی همراه بود.

سفیر تایلند یادداشتی را نیز در دفتر موزه فاطمی به یادگار نگاشت و با دریافت هدایای فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفت.

حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در ۵ دی سال ۱۳۱۰ هجری خورشیدی به شماره ۱۲۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.‌

موزه فاطمی شهر قم وابسته به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با دارا بودن بیش از ۳۰ هزار اثر تاریخی و هنری در میدان آستانه، جنب درِ شماره یک حرم مطهر قرار دارد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اینترنتی این موزه می‌توانند به تارنمای (سایت) قم‌تیکت به نشانی اینترنتی www.qomticket.com و نیز برای آگاهی از برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به تارنمای این بارگاه ملکوتی به نشانی اینترنتی https://amfm.ir مراجعه کنند و یا در قم با تلفن ۳۷۱۷۵۱ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر