حضور هنرمندان قمی در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی تقویت می‌شود

سپهر اقتصاد-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: حضور هنرمندان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های مختلف صنایع‌دستی تقویت خواهد شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی با اعلام این خبر افزود: در استان قم در حوزه صنایع‌دستی ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که تا کنون به نحو شایسته به این ظرفیت‌ها پرداخته نشده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، اضافه کرد: قم در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی و در رشته‌های گوناگون داری ظرفیت‌های بالایی است که از آن جمله می‌توان به انگشترسازی اشاره کرد به گونه ای که قم به‌عنوان شهر ملی انگشتر ثبت شده و شناخته می‌شود.

او افزود: این درحالی است که سایر رشته‌های صنایع‌دستی در استان قم هر کدام دارای ظرفیت بالایی است که نیازمند معرفی بیشتر است.

ارجمندی ادامه داد: یکی از راه‌های معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های صنایع‌دستی هر استان، حضور هدفمند، منظم و پرقدرت هنرمندان صنایع‌دستی است. به‌ همین منظور حضور هنرمندان صنایع‌دستی استان قم در نمایشگاه‌های مختلف به صورت جدی دنبال می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم خاطرنشان کرد: حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و تقویت این حوزه منجر به ایجاد شغل و افزایش درآمد خواهد شد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر