دستور ویژه استاندار برای شناسایی ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قم

سپهر اقتصاد-استاندار قم گفت: همه مدیران موظفند طی ۲ هفته آینده یکصد فرصت سرمایه‌گذاری استان را شناسایی کرده تا نسبت به تعیین تکلیف آنها تصمیم گیری شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، دکتر سیدمحمد آقامیری در جلسه بررسی مسائل اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: ما نیز در مجموعه مدیریت استان‌ برای سرمایه‌گذارانی که با سرمایه شخصی خود به این فرصت‌ها ورود کنند بسته‌های تشویقی در نظر خواهیم گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دستگاه‌هایی همچون جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی و… موظفند فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش‌های خود را معرفی کرده تا نسبت به آن‌ها تصمیم گیری کنیم.

استاندار قم افزود: همچنین فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز شناسایی خواهد شد تا موضوع سرمایه‌گذاری صرفا در شهر قم متمرکز نباشد.

نماینده عالی دولت در استان قم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۳ را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کرده‌اند این برای ما شعار نیست بلکه فرمان است.

وی خاطرنشان کرد: زمان برای ما بسیار حائز اهمیت است و توجه داشته باشید تحقق دستور ایشان هرچه سریع‌تر باید انجام شود.

دکتر آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود تخت در مجموعه های گردشگری قم گفت: مجموعه مدیریت شهری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی باید مدلی طراحی کنند تا سرمایه‌گذار جهت ساخت انواع هتل تشویق شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر