دور زدن تحریم‌ها با بازسازی 24 اتوبوس با استفاده از ظرفیت سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم

سپهر اقتصاد-مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از بازسازی 24 دستگاه اتوبوس با توان داخلی و توسط واحد تعمیرگاهی سازمان اتوبوسرانی شهرداری خبر داد.


علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری برای بازسازی و اورهال اتوبوس‌های شهری اظهار داشت: شهر قم به‌عنوان نخستین شهر در موضوع بازسازی اتوبوس‌های فرسوده ورود کرد و این اقدام با توجه به تحریم‌ها و نبود اتوبوس، بسیاری از مشکلات را در تأمین اتوبوس رفع کرده و در ادامه کار بازسازی کردن اتوبوس‌ها با شرکتی دیگر ادامه پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تعداد پروژه‌های بخش بازسازی را دو مورد اعلام کرد و افزود: یکی از پروژه‌ها 100 درصد اجراشده و دیگری با 50 درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی از ادامه بازسازی اتوبوس‌ها در سازمان اتوبوسرانی خبر داد و ابراز کرد: در حال حاضر بازسازی کردن اتوبوس‌ها با توان داخلی و توسط واحد تعمیرگاهی سازمان انجام می‌شود و بازسازی 24 دستگاه اتوبوس در دستور کار قرارگرفته است.

نیک خاطرنشان کرد: صورت‌وضعیت اولیه یک و نیم میلیارد تومان برآورد شده که به شهرداری ارسال‌شده و در دو بخش اتاق و شاسی و تزئینات و بخش مکانیکی خودروها انجام می‌شود که در بخش دوم بسیار موفق‌تر از دو شرکت قبلی بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: با این اقدام تقریباً 50 درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و تا پایان سال 24 خودرو به خطوط اضافه خواهند شد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر