راهبرد تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی در قم اجرایی شد

سپهر اقتصاد-رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاوری در حوزه خودکفایی و تامین امنیت غذایی مردم، راهبرد تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی در قم ضمن استفاده از ظرفیت بخش خصوصی با جدیت دنبال شد.

محمد رضا حاجی رضا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: با توجه به این که اعتقاد داریم تکمیل زنجیره تولید محصولات غذایی مورد نیاز مردم از اولویت‌های اصلی سازمان جهاد کشاورزی قم است، فعالیت‌های خوبی در این بخش به خصوص در حوزه تولید محصولات دامی همچون مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز صورت گرفته‌است.

وی با اشاره به رویکرد حمایتی سازمان جهاد کشاورزی قم از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی استان، افزود: بر این اساس در ۲ سال گذشته ۶۰ مجوز تاسیس و ۴۱ مورد پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی و تکمیلی در قم برای سرمایه گذاران صادر شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت اقدام‌های لازم برای تکمیل و راه اندازی واحدهای نیمه تمام در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی استان با همکاری بانک‌ها و پرداخت تسهیلات مورد نیاز به متقاضیان صورت گرفت و ما توانستیم در مسیر پایداری سطح تولید محصولات کشاورزی، ۷۳ مورد طرح نیمه تمام را در این بخش تکمیل کنیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر