راه اندازی کمیته‌های تخصصی برای تقویت جایگاه جوانان در صنعت استان

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی قم گفت: در صدد راه اندازی کمیته های ذیل کمیسیون جوانان کارآفرین برای تقویت جایگاه جوانان در بخش صنعت هستیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، علی استاد در نشست کمیسیون جوانان کارآفرین که با حضور رئیس اتاق بازرگانی قم برگزار شد گفت: با تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل کمیسیون جوانان به دنبال بررسی مطالب و ایجاد راهکارهای علمی برای ارائه در سطح استان و کشور هستیم تا بتوانیم به یک الگوی مناسب در بین تشکل‌های جوان در سطح کشور تبدیل شویم.
وی با اشاره به اینکه در کمیسیون جوانان کارآفرین به دنبال مسیر و راهی برای جایگاه واقعی جوانان در صنعت استان هستیم افزود: در مدت کوتاهی که کمیسیون جوانان تشکیل شده است با برگزاری جلسات متعدد هیأت رئیسه کمیسیون، برنامه لازم و قابل اجرا برای دو سال آینده تدوین شده است، در این برنامه قصد داریم حداقل مطالبات جوانان برای راه اندازی کسب و کار و یا استفاده از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی برای ایجاد روابط و تسهیل امور مجوزها انجام گیرد.
رئیس کمیسیون جوانان کارآفرین تاکید کرد: در دوره دهم اتاق بازرگانی نگاه ویژه‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت بالقوه جوانان در حوزه‌های گوناگون تولید در سطح استان داریم، لذا امیدواریم از سویی حضور جوانان خلاق و نوآور بخصوص در بستر فناوری اطلاعات فضای مناسبی را برای تسهیل امور واحدهای بزرگ مقیاس فراهم کند و از سویی دیگر موجب رشد و توسعه واحدهای کوچک مقیاس شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم نیز با تاکید بر حمایت حداکثری اتاق بازرگانی از جوانان کارآفرین و تقویت آنها گفت: جوانان باید تفکر اقتصادی و خلاقیت در کار را به صورت جدی دنبال کنند تا نسل آینده اقتصاد کشور را متحول کند .

محمد ایرانی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی از جوانان برای ایجاد فرهنگ کارافرینی و ثروت ساز حمایت می‌کند اظهار کرد: باید برای آینده ای روشن و اقتصادی پویا سرمایه گذاری کنیم و تلاش کنیم تا نسل آینده تفکر اقتصادی داشته باشد.
رئیس اتاق بازرگانی قم با تأکید بر اینکه کمیسیون جوانان نقش مهمی در هدایت و برنامه‌ریزی برای آینده دارد گفت: اگر قرار است فعالیت اقتصادی انجام دهیم این کار را در خاک کشورمان انجام خواهیم داد حتی اگر فرصت سرمایه گذاری بهتر در یک منطقه دیگر پیشنهاد شود؛ اولویت ما اصلاح ساختار اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای نسل های آینده است.
ایرانی ادامه داد: اتاق بازرگانی با ایجاد فضای آموزشی و تعاملی، این امکان را به کمیسیون ها داده است تا با تمام انرژی به سوی تحقق اهداف خود حرکت کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر