رسیدن سرانه فضای سبز قم به ۲۱ مترمربع

سپهر اقتصاد- مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۳۹۵ بوستان در سطح شهر قم وجود دارد و سرانه فضای سبز این شهر نیز به ۲۱ مترمربع افزایش یافته است.

پیام جوادیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سال ۱۳۹۴ در حدود ۱۶ میلیون مترمربع فضای سبز در شهر مقدس قم وجود داشت که این میزان در سال جاری به ۲۷ میلیون مترمربع رسیده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد: در حال حاضر ۳۹۵ بوستان در سطح شهر قم وجود دارد و سرانه فضای سبز قم نیز به ۲۱ مترمربع افزایش یافته است.

جوادیان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و با حمایت‌های مردمی ۶۰۰ هزار متر کاشت درخت در معابر و حاشیه خیابان‌ها صورت گرفته که اقدام ویژه ای در طی این سال‌ها است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر بر غرس نهال‌های مثمر تاکید دارند افزود: این موضوع مورد توجه شهرداری قم است و دولت نیز در برنامه‌ای تلاش دارد تا طی ۴ سال یک میلیارد درخت در سراسر کشور غرس کند که این امر در شهر قم با مشارکت گروه‌های مختلف مردمی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم همچنین بیان کرد: ایمن سازی بوستان‌های شهری از جمله دغدغه‌های مردم و شهرداری است که این امر به صورت ویژه دنبال می‌شود که در این راستا نیروی بسیج و نیروی انتظامی همکاری خوبی دارند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر