رشد و توسعه استان قم بدون در نظرگرفتن مؤلفه های زیست محیطی امکان پذیر نیست

سپهر اقتصاد-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان اینکه در روند توسعه و پیشرفت استان، قطعاً باید به مسائل زیست محیطی توجه حداکثری داشته باشیم، تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن مؤلفه های زیست محیطی، نمی توانیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم و گاهی صدمات در این حوزه جبران ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، حسن نادری در دیدار با مدیرکل و معاونین حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: اهمیت مساله محیط زیست و ضرورت جلوگیری از تخریب و آلودگی آن در عرصه های طبیعی و انسانی بر کسی پوشیده نیست، چنانچه امروز همگان شاهد آثار ناگوار و تبعات نابودی محیط زیست در ابعاد مختلف هستند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان اینکه در روند توسعه و پیشرفت استان، قطعاً باید به مسائل زیست محیطی توجه حداکثری داشته باشیم، تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن مؤلفه های زیست محیطی، نمی توانیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم و گاهی صدمات در این حوزه جبران ناپذیر است.
وی اداره کل حفاظت محیط زیست را یک دستگاه فرابخشی دانست و گفت: در دو سال گذشته اعتبارات این اداره کل رشد بسیار خوبی داشته است، اما همچنان در تلاش هستیم تا منابع مالی و نیروی انسانی این مجموعه را بر اساس شاخص های شفاف و مشخص ارتقاء دهیم.
محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات این اداره کل، مسائل زیست محیطی استان را بسیار پیچیده و شکننده عنوان کرد و افزود: امیدواریم عقب ماندگی های ناشی از کم توجهی به این عرصه خطیر و حساس در دهه های گذشته، با مشارکت همه مردم و مسؤولان جبران شود.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر